کولر تابلو برق

خنك سازي تجهيزات خطوط توليد

کولر تابلو برق بنتلی به صورت تخصصی و ویژه جهت تهویه تابلوهای برق، پنل های مخابراتی، تابلوهای صنعتی و سایر باکس های صنعتی که نیاز به تهویه و خنک کاری دارند طراحی و تولید می گردد.

از مزایای کاربرد کولر گازی تابلو برق، جلوگیری از ورود گرد غبار به داخل تابلوبرق در مقایسه با فن های سنتی خنک کننده تابلو برق است. چرا که هیچ گونه ارتباط هوایی بین داخل تابلو برق و محیط خارج تابلو برق وجود ندارد.

تابلو برق و باکس های کنترل صنعتی به دلیل داشتن حجم بالایی از تجهیزات و قطعات برقی و الکترونیکی با توان و حرارت زایی بالا و در برخی موارد با قرار گرفتن این تابلوها در شرایط محیطی گرم، نیاز مبرم به تهویه و خنک کاری فضای داخلی تابلو برق دارند.

تهویه و خنک کاری فضای داخلی تابلو برق توسط کولر تابلو برق جهت دستیابی به شرایط مطلوب و پایدار فراهم می گردد. همچنین نفوذ گرد و غبار و هوای نامطلوب به فضای داخلی تابلو در اثر کاربرد فن های  صنعتی، مخاطرات فراوانی برای صنایع موجب می شود. کولرهای تابلویی بنتلی با قطع رابطه هوای بیرونی و داخلی تابلو برق و ایجاد محفظه هوای تمیز در داخل باکس های صنعتی دمای مطلوب در جهت فعالیت تجهیزات برقی را فراهم می آورند.

افزایش طول عمر تجهیزات

با حصول شرایط دمایی مطلوب به واسطه کولر تابلویی در تابلو برق و خلق شرایط عالی و بهینه برای تجهیزات داخل تابلوها، باعث افزایش چشمگیر طول عمر ادوات داخل تابلوهای برق می شوند. همچنین با پیشگیری از افزایش فزآینده دمای داخل تابلو برق در اثر گرمای محیط و حرارت تولیدی تجهیزات برقی، از ایجاد خرابی ها، توقف خطوط تولید و ایجاد آتش سوزی در تابلوهای برق جلوگیری می کنند و امکان ادامه فعالیت خطوط تولید را فراهم می آورند.

کاربرد کولر تابلو برق

– خنک كاری و تهویه كنترلرهای الكتریكی و مانیتورینگ
– دستگاه ها و ابزارهای اندازه گیری
– دیزل ژنراتور
میکرو توربین های گازی
– كنترلرهای موتور
– حسگرهای تست حرارتی
– کوره های القایی
– پنل های دوربین های مدار بسته
– CNC تابلو فرمان دستگاه های برش لیزر
– پنل های سویچینگ نفت گاز و پتروشیمی

www.manasanaat.com

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کمک نیاز دارید? با ما گفتگو کنید